Asiakkaidemme mielipiteellä on väliä
Asiakkaiden mielipiteet ovat avainasemassa palveluiden laatua vertaillessa. Koska pelkästään puskaradion kautta saadut palautteet eivät aina kerro kaikkea eivätkä tavoita kaikkia, jaamme kaikille meillä asioiville asiakkaillemme ohjeet julkisen palautteen antamiseksi Facebookissa.
Julkinen palaute luo myös hyvällä tavalla painetta meille: Haluamme vastata asiakkaidemme odotuksiin ja toiveisiin – myös nopeilla parannusliikkeillä silloin, kun siihen on aihetta.
Positiivisten palautteiden määrä on yllättänyt jopa meidät itsemme. Pyrimme aina tekemään parhaamme asiakkaidemme eteen ja on ilahduttavaa huomata, että olemme onnistuneet tavoitteessamme.
Alla muutamia palautteita, joita olemme saaneet Facebookissa asiakkailtamme. Voit lukea lisää saamiamme palautteita tai antaa itse meille palautetta Facebook-sivuillamme.
Tutkitusti hyvää palvelua
Olimme aikaisemmin osa Autonomi-korjaamoketjua, joka testasi ketjunsa korjaamoita Mysteerishoppaus-metodilla. Mysteerishoppauksessa kolmannen osapuolen toimija käyttää yrityksen x palvelua kertomatta yritykselle, että palvelun laatua tarkkaillaan.
Testauksessa kolmantena osapuolena käytettiin Test Center Tiililä Oy:ta, joka on Trafin hyväksymä asiantuntija.
Kyseisessä tapauksessa satunnainen asiakas varasi meille autonsa määräaikaishuollon ja palveluprosessiamme arvioitiin ajanvarauksen, työn vastaanottamisen, työn ammattimaisuuden ja auton asiakkaalle luovuttamisen osalta.
Saimme testissä parhaimman mahdollisen tuloksen eli täydet 5 tähteä. Olimme noin sadasta Autonomi-korjaamosta ainoa, joka ylsi täysiin pisteisiin kyseisenä vuonna.
Testin myötä saimme myös erinomaista palautetta sekä vinkkejä, joiden avulla pystyimme kehittämään palveluitamme entistäkin paremmiksi.